گرمی

ourak-yazisi

گرمی

ourak-yazisi

پول بده ،مدرک ببر

چند سال پیش وقتی کسی میخواست لیسانس بگیره روزگارش سیاه میشد(گونی قره لی دی)

کلی به همه کلاس میومدند که منم لیسانسه هستم، مدرک لیسانسشونو هر جا میرفتند با خودش میبردند (حتی wc) نمیدونستد که یه دانشگاه آزاد نامی اختراع خواهد شد که آبروی هر چی لیسانسه رو خواهد برد.چند وقت پیش تو دانشگاه آزاد واحد گرمی یه آقای تقریبا 45 ساله وارد آموزشی شد و از آقای مسئول آموزش پرسید که:

کدوم رشته ها رو دارین؟ (منم داشتم امتحان میدادم" معرفی به استاد" تواتاق آموزشی!!!!) اول فکر کردم یارو شاید اشتباهی اومده، شاید فکر کرده اینجا مغازه است

بعد آقای مسئول آموزشی( آقای قراری ،که انصافا مرد خوش اخلاق و فوق العاده مودبی هستند) با متانت تمام ،عنوان رشته ها را برایشان تشریح کردند.

آن آقا دوباره پرسید :به نظر شما من کدوم رشته رو میتونم بخونم؟ !؟!!؟ در این لحظه احساس کردم یه پتک بزرگ را با نهیت قدرت به سرم کوبیدند.

از اینکه دانشجو بودم حالم به هم خورد آخه مگه میشه کسی ندونه میخواد چی بخونه !! مگه اینجا هندوونه فروشی که از صاحبش بپرسه کدومش خوبه؟؟ با اینکه جواب خیلی از سوالاتو جواب نداده بودم بلند شدم و ورقه امتحانی رو تحویل دادم و رفتم. 

  بعد همون آقا رو فقط موقع امتحانات میدیدم که تو دانشگاه حضور دارند با کلی تقلب در جیب و توی کلاه و زیر جوراب و .. . این آقای همیشه غایب و درس نخوان به خاطر شغل مهمی که داشتند همیشه با همکاری ابر و باد و مه خورشید فلک نمرات بالایی می آورد(خدا بده شانس)

کمی از نظم سر جلسه امتحان برایتان بگویم :

همه دانشجویان با هم دارن حرف میزنند،یه صدایی فضا را میگیرد که نگوو. . . ای کاش موقع تظاهرات اینقدر صدا میکردند (لا اقل حال آمریکا گرفته میشد)کاغذ های مچاله شده از این ور سالن به اون ور سالن پرتاب میشود،

اون یکی یه دستش توی جیبش و با خیال راحت عقب را نگاه میکند تا ببیند ،پشت سر چه خبر است ناظران با صدای بلند با تلفن حرف میزنند یا با هم شوخی میکنند یا sms مینویسند یا رابطِ بین تقلب کننده ها هستند خلاصه تنها چیزی که نیست نظارت سر جلسه است. بعضی از ناظرین که میخواهند منظم باشند ،دانشجویان متقلب را هوی صدا میکنند

حالا بعد از گذشت 2 سال از ماجرای آن آقا که نمیدانست میخواهد چه بخواند و شدیدا مرا ناراحت کرده بود.

چون من فکر میکردم دارم در یک دانشگاه درس میخوانم نه در یک مغازه مدرک فروشی. الا متوجه شدم حق با آن آقاست.( 4 میلیون بده ،مدرک لیسانس ببر)

ای کاش فضای دانشگاه کمی از سیاسی بازی دراید و کمی به علم توجه شود. چرا اینطور علم را حراج کرده ایم

دست آقای رییس دانشگاه درد نکند خیلی زحمت میکشد برای دانشگاه اما ای کاش کمی هم به فکر کیفیت دانشگاه هم باشد. الان دانشگاه گرمی از نظر کمیت،حداقل20 است (حدود 50 تا رشته) اما آیا از نظر کیفی میتواند نمره قبولی بگیرد؟

اما با وجود این مشکلات دانشگاه چند نفر کارکن وظیفه شناس و مودب دارد که اگر نبودند دانشگاه وضعیت وخیم تری داشت

از جمله: آقایان: عبازاده –سعیدی –آقازاد ه-غفار زاده -فرضی بند( دوستانی که از قلم افتادند مرا ببخشایند)

کسانی که ناراحت شدند مرا خواهند بخشید اخه من نمیتونم جلوی حقیقت رو بگیرو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد